• Wpisów: 73
  • Średnio co: 33 dni
  • Ostatni wpis: 10 dni temu, 12:52
  • Licznik odwiedzin: 36 982 / 2457 dni
 
superfit
 
Regularne ćwiczenia nie muszą znaczyć dni  w w fitness klubie. Jeśli baedzo chcesz pozbyć się nadwagi czy polepszyć formę, masz dużó do wyboru jak bieganie, sporty wodne, rower. Wybierz formę aktywności odpowiednią dla ciebie , a spalanie kalorii będzie dla ciebie proste.


W dążeniu do poprawy kondycji pomogą regularne ćwiczenia, lecz najważniejsze to, by być aktywnym. Właśnie zwykły codzienny ruch pomaga spalić ekstra kalorie. Wybieraj schody zamiast windy. Zaparkuj auto kilka domów dalej. Gdy oglądasz jakiś serial nie używaj pilota.

Rozgrzewka jest bardzo ważna, dzięki której nie musisz obawiać się kontuzji. Po ćwiczeniach nie zapomnij o rozciąganiu mięśni, co może cię ustrzec przed bolesnymi zakwasami.


Jogging


Nie dziwi mnie to, że wiosną ścieżki wypełniają się chetnymi biegającymi. Bieganie pomaga spalić kalorie -aż do 500 kalorii przez 30 minut, jednocześnie działając na mięśnie nóg, pośladków i brzucha, jest to sport dla każdego. Nie musimy się przejmować żadnym wyposażeniem poza odpowiednimi butami. Nie musisz też od razu pokonywać jakiś wyścigów długodystansowych  zacznij spokojnie, od niedługich dystansów : trzy kilometry, gdy ci ciężko przerywaj bieg marszem. Możesz wybrać każdą porę dnia, ale pamiętaj, że im wcześniej odhaczysz trening , tym mniejsza możliwość, że w ciągu dnia z niego zrezygnujesz.


Pływanie


Basen jest dla płci męskiej o wiele mniej uciążliwy niż dla pań. Omija ich zmywanie makijażu i układanie włosów zajmuje panom na pewno tylko chwilkę. Pływanie jest ogólnorozwojowym treningiem i jest zdrowe dla układu ruchowego. Przez 60 minut intensywnych ćwiczeń na basenie można spalić nawet do 500 kalorii. Żeby zobaczyć szybkie efekty pływania bądź na basanie dwa a nawet trzy razy w tygodniu.


Siłownia



Wbrew pozorom, na siłowni nie bywają wyłącznie umięśnieni sportowcy bez grama tłuszczu. Można znaleźć sprzęt do treningu aerobowego i sprzęt do ćwiczeń siłowych, który pozwoli podczas jednej sesji zająć się spalaniem tłuszczu i pracą nad rozbudową mięśni.
Mimo, że wstęp na siłownię jest drogi, najczęściej cena obejmuje także wskazówki profesjonalisty.


Fitness



Większość panów nie jest przekonych do fitness, co wydaje się dziwne. Są tam przecież nie tylko żeńskie klasy. Przykładowe ćwiczenia , które też są przeznaczone dla mężczyzn to ćwiczenia ze sztangą lub spinning. Mężczyźni, którzy nie mają oporów naprawdę mogą z takich klas skorzystać www.youtube.com
troszkę poczucia humoru i można przełamać stereotypy!


Jazda na rowerze



Rower może być nie tylko idealną formą aktywności, ale też formą na zabićie nudy w ciepłe dni. A tym bardziej, że wiosna już nas w końcu odwiedziła.

  •  
  • Pozostało 1000 znaków
Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
skomentuj
  •  
  • Pozostało 1000 znaków