• Wpisów: 73
  • Średnio co: 34 dni
  • Ostatni wpis: 74 dni temu, 12:52
  • Licznik odwiedzin: 37 319 / 2521 dni
 
superfit
 
1. Zaakceptuj siebie, swoje ciało, swój wygląd, nie stawiaj sobie za wzór kościste chudzielce.

2. Na  początku określ sobie upragnioną wagę i realny termin, by ją zdobyć.

3.Nie zapomnij, że zrzucone kilogramy mają dodać ci urody i zdrowego wyglądu.

4. Uprawiaj sport minimum kilka razy na tydzień przez trzydziestu minutach ( po 20 min twoje ciało zaczyna pozbywać się tkanki tłuszczowej).

5. Wybierz sobie właściwy zestaw ćwiczeń (aerobik, ćwiczenia z ciężarkami, pływanie, ćwiczenia w domu, jazda na rowerze, rolki).

6. Jeśli sportowe czynności zaczynają cię denerwować, zmień je.

7. Ćwiczenia siłowe pomogą ci zrzucić nadmiar tłuszczu.

8. Codzienna aktywność przyspiesza metabolizm.

9. Wypijaj dużo wody. Możesz do wody dodać plasterek cytryny, grejpfruta lub pomarańczy.

10. Zapomij słodkich gazowanych napojów.

11. Posiłki miewaj co 3 godziny, jednak malutkie porcje.

12. Unikaj podjadania chipsów, ciastek i innych smakołyków.

13. Miej zawsze pod ręką twój ulubiony suszony owoc (śliwka,daktyle, jabłko).

14. Spożywaj owoce i warzywa one polepszają pracę przewodu pokarmowego.Zwiększ ich ilość w jadłospisie.

15. Kończąc jeść wstawaj zawsze z lekkim uczuciem głodu.

16. Jedz zdrowo i nietucząco. Nie gotuj tłustych potrawy.

17. Kładź się spać z pustym żołądkiem.

18. Dzień zaczynaj od śniadania.

  •  
  • Pozostało 1000 znaków
Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
skomentuj
  •  
  • Pozostało 1000 znaków