• Wpisów:73
  • Średnio co: 33 dni
  • Ostatni wpis:10 dni temu
  • Licznik odwiedzin:36 986 / 2457 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej!

Nie poddaję się. Wprost przeciwnie. Cały czas idę do przodu i cały czas widzę, jak zmienia się moja sylwetka, samopoczucie, zdrowie. Coś pięknego! Naprawdę!

Przy odrobinie dobrej woli każdy z Was może to osiągnąć! Wystarczy zacząć kontrolować kalorie, zmienić styl życia i znaleźć czas na aktywność fizyczną.

Ja właśnie pobiłam mój kolejny rekord. Spędziłam 100 minut na siłownie i spaliłam 1311 kalorii!!!
 

 
U mnie na razie do przodu Trzymam się 3 kroków, o których pisałam Wam ostatnio i pierwsze efekty już są

Nie osiągnęłam jeszcze swojego celu. Na początku schudłam łącznie 4 kilogramy, ale ostatnio jeden kilogram znowu przybył. Waga nie wskazuje jeszcze magicznych 55 kilogramów, ale już widzę różnicę. Mam nadzieję, że niedługo będzie jeszcze lepiej.

Wiecie, co mnie pozytywnie nastraja? Poprawa samopoczucia! Czuję się świetnie, zniknęły moje problemy jelitowe, mam ładniejszą skórę. Zdecydowanie widzę, że to, co jem, ma wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. To naprawdę daje naprawdę dużego motywacyjnego kopa

Trzymajcie za mnie kciuki! To dopiero początek moich dietetycznych zmagań.
 

 
Hejka!

Tak, wiem. Jakiś czas mnie tutaj nie było.
Wracam do Was z dużą motywacją. Chcę wprowadzić kilka ważnych zmian w swoim życiu i nie chcę robić tego sama. Wiem, że z Wami będzie mi dużo łatwiej. Pamiętam, jak wiele z Was mnie dopingowało i trzymało za mnie kciuki. Mam nadzieję, że tym razem będzie tak samo Naprawdę, liczę na Waszą pomoc. Potrzebuję jej.

Co konkretnie chcę zmienić? 3 rzeczy.

Po pierwsze zacząć myśleć pozytywnie i zmienić swoje nastawienie do życia i otoczenia. Chcę patrzeć na świta optymistycznie, uśmiechać się, cieszyć z każdej chwili. Chcieć to móc. Wszystko przede mną

Po drugie, chcę schudnąć 5 kilogramów. Będę wtedy ważyć 55kg. Przy takiej masie ciała czułam się dobrze, ale też nie wyglądałam jak kościotrup. Wracam do liczenia kalorii w Dzienniku Kalorii . Już raz mi pomógł i jestem przekonana, że teraz będzie tak samo.

Po trzecie przesiadam się na rower. Będę jeździć na rowerze codziennie na uczelnię, z wyjątkiem dni, kiedy pada. Łącznie będzie to około 60 minut jazdy dziennie. Mam nadzieję, że dzięki moje nogi i pośladki w końcu zaczną jakoś wyglądać

Trzymajcie za mnie kciuki. Zaczynam od dzisiaj!
  • awatar J .: Trzymam za to kciuki! Sama robię podobnie (szczególnie punkt pierwszy). Dużo motywacji życzę ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Moja wielka siła do diety trochę znów podupada- co godzinę mój nastrój zmienia się. zaglądam do fotek na moim laptopie i gdy konczę ich przegladanie jest mi łatwiej, ale mam też na myśli, że mam ogromną pragnienie na przeróżne smakołyki, o których nie chcę nawet mówić, bo będę miała na nie jeszcze większą chęć. ale dobrze, że nie ma w kuchni nic co mogę zapisać na tą czarną listę, ale jak widać po dzisiejszym bilansie (1017 kalorii) też moge się tak nie przejmować. Przyszedł dzień ważenia i waga pokazała 66,7 kg, co mnie szokuje z powodu ostatniego bilansu.Tak jestem szczęśliwa, że waga nie wyświetliła 70 kg którego się obawiałam.

Pewnie myślicie, że jestem uzależniona od liczenia kalorii, odnośnik http://kalkulatorkalorii.net/ może trochę tak, ale dzięki temu mogę kontrolować to co zjadam

Chciałabym, ze z każdym dniem waga będzie lepsza.

To, ze nie jestm zmotywowana, nie oznacza ze się dziś ugnę , nic z tych rzeczy, gdybym to zrobiła to dopiero byłabym straszna, chiałam wytłumaczyć, ze jest mi niełatwo w dni takie jak dzis czy wczoraj i mam nadzieje, ze dzisiejszy bilans będzie lepszy niz wczorajszy.
 

 
Dzisiaj pobiłam swój absolutny rekord w liczbie spalonych kalorii.

1237 kalorie spalone na bieżni w 1,5h
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (68) ›
 

 
Znacie taki program do odchudzania? http://kalkulatorkalorii.net/landing/dziennik-kalorii Trafiłam na niego przypadkiem i jest MEGA. Pomaga układać dietę, liczy kalorie, białka, tłuszcze itd.

Zaczęłam właśnie korzystać i jestem zachwycona. Może gdybym znała to wcześniej bo tym się tak nie upasła

Strona oblicza nawet to ile kalorii mogę zjeść maksymalnie aby wciąż chudnąć. Nie wiem jak to liczą, ale wygląda to sensownie. Pokazało mi 2114 kalorii.

Korzysta ktoś z tego? Znacie jeszcze jakieś podobne strony?
  • awatar K!A!C!I!A!: skorzystam ze strony :)dzięki:)
  • awatar Tini na zawsze *.* !: Super program :). Ja nie używam innych programów do odchudzania :)
  • awatar Invisible Wall: Eeh... Mnie już nic nie pomoże c: Żadna dieta, bo albo jem tyle, ile potrzebuję, bez ograniczeń, albo... Nie jem nic, żyję energią kosmiczną, jak teraz :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Znalazłam swoje motto na co dzień i zgadzam się z nim w 100 proc ! Zaśmiałabym się jakbym to przeczytała jeszcze 3 miesiące temu, ponieważ nie umiałam się powstrzymać jak miałam w zasięgu ręki jakiekolwiek przysmaki i nie znosiłam jakiekolwiek aktywności, jest już inaczej, przynajmniej staram się i jest coraz lepiej! Trzymajcie za mnie kciuki a ja za Was!!!



http://kalkulatorkalorii.net/uploads/motivators/najtrudniej_jest.jpg
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (97) ›
 

 
Kiedy próbowałam schudnąć nigdy nikomu nie przyznawałam się do diety , tajemnica i koniec, byłam przekonana, że nie ma co się chwalić. Chudłam szybko i w ciągu miesiąca odzyskiwałam perfekcyjną sylwetkę. Gdy znów tyłam, próbowałam stosować dietę. Kiedy nikt nie ma o tym pojęcia, można w każdej chwilii dać sobie spokój.

Zmieniłam taktykę, wiedzą: szef, rodzina, koleżanki. Piszę tu dzienniczek odchudzania, wszystko po to, żeby się mobilizować, żeby wstyd było sobie odpuścić.

Pięć posiłków niskokaloryczne, specjalnie przygotowanych i przemyślanych. I zaczynam od umiarkowanych ćwiczeń, tak na początek. Musi wypalić
  • awatar Sakuja World: To jesteś lepsza ode mnie, ja tam lubię być ideałem baroku XD
  • awatar Ręka Mistrza.: Gratuluję i powodzenia :)
  • awatar Red Rosette: Ja już od dawna prowadzę taki dziennik przynajmniej mogę zobaczyć gdzie popełniam błąd a już 15kg zjechałam ale teraz stoi wszystko w miejscu. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (26) ›
 

 
Cokolwiek robię jestem niezadowolona z osiągnięć. Jestem za gruba, nie za ładna, nic mi nie wychodzi, za mało ćwicze, za dużo się obżeram..... pytam czy kiedyś będzie dobrze? Chyba nigdy dopóki nie zrozumiem jednego:
  • awatar Mychaaa;D: Dokładnie , znam to :C
  • awatar ♥Lovee♥Storee♥: ojjj znam to...
  • awatar patuuxd: znam ten ból, jednakże codziennie rano patrz w lustro, uśmiechnij się do siebie i powtarzaj sobie że nie ma rzeczy niemożliwych dla Ciebie. jesteś piękna, musisz tylko w to uwierzyć :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (32) ›
 

 
Aktywność fizyczna- tak niezbędna dla nas każdego dnia http://portal.abczdrowie.pl/sport-a-zdrowie http://portal.abczdrowie.pl/sport-a-zdrowie ale warto wiedzieć kiedy, w jaki sposób i jak długo 30 minut sportu każdego dnia sprawi, że schudniesz Jak szybko uzyskasz efekty odchudzana? Korzystna informacja dla leniuchów i osób wiecznie zapracowanych. Nie trzeba trenować 60 minut dziennie, żeby szybko stracić zbędne kilogramy. Podobne efekty dają treningi trwające pół godziny! Jeśli pragnieszstracić zbędne kilogramy i nie wiesz jak długo dziennie trenować wystarczy tylko 30 minut ćwiczeń każdego dnia aby, zauważyć znaczne efekty w spadku wagi!

Duńczycy badają skuteczność ćwiczeń

Taka mała dygresja dla tych, którzy zastanawiają się jak sprawdzić wydajność różnych ćwiczeń Kalkulator Spalania Kalorii http://kalkulatorkalorii.net/kalkulator-spalania-kalorii ja lubię ją sprawdzać

Badania nad odpowiednim czasem aktywności fizyznej, dzięki którym zgubimy zbędne kilogamy i utrzymamy naszą idealną wagę badano na 60 pochodzących z Danii panach. Badanie trwało 13 tygodni. Jedna trzecia panów wykonywała każdego dnia ćwiczenia godzinę, druga grupa ćwiczyła tylko 30 minut każdego dnia, a trzecia grupa nie ćwiczyła wcale Wcześniej osobniy biorący udział w badaniu prowadzili leniwy, tryb życia unikając treningów fizycznych . Efekty badań były zaskakujące.

odkryli coś, czego nikt by oczekiwał. Bezsensu jest ćwiczyć intensywnie, aby zgubić zbedne kilogramy, pól godziny dziennie średnio intensywnych ćwiczeń fizycznych, przyniesie identyczne efekty w odchudzaniu jak intensywniejsze treningi trwające 60 min! Poza tym, intensywny trening fizyczny nie spowoduje szybsze schudnięcie.


Ile czasu każdego dnia trenować żeby stracić zgędne kilogramy?



Rezutat badań ucieszył lekarzy i pacjentów, którzy ze względów zdrowotnych powinni byli brać udział w treningach fizycznych, aby pozbyć się nadwagi. Treningi trwające 30 minut są równie efektywne jak te trwające godzinę. Zarówno patrząc na ilość spalonej tkanki tłuszczowej jak i|a również|oraz} ilość straconych kilogramów.

Jak to jest realne? Naukowcy twierdzą, że ci co ćwiczą pół godziny codziennie ćwiczą z większą chęcią niż ci, którzy ćwiczą całą godzinę. Pomimo iż, osoby ćwiczące przez godzinę spalą 2x więcej kalorii, jednakże po wysiłku spożyją więcej niż ich inni ćwiczący kalorii.

Ile stracili kilogramów badani w czasie trwających trzy miesiące badań? Mężczyźni z grupy ćwiczącej 60 min i osoby z grupy ćwiczącej pół godziny straciły po 4 kilogramy tkanki tłuszczowej. Co do ilości zrzuconych kilogramów, zwyciężyli badani ćwiczący pół godziny. ZrzucilStracili oni średnio po 3,5 kilograma, a osobytrenujące całą godzinę {zrzucili średnio po 2,6 kilograma.

Jeśli więc nie jesteś pewien ile dziennie trzeba ćwiczyć żeby schudnąć, przygotuj się na krótkie 30-minutowe treningi o umiarkowanej intensywności, które pozwolą ci schudnąć szybciej i łatwiej!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

 
Kiedy będzie widać? Cały czas czekam na efekty odchudzania.... ach jakbym chciała żeby to było jutro!... Tyle się męczę!. Motywator idealny dla niecierpliwców jak ja
  • awatar FanFunMakeup: ja też zastanawiam się kiedy? hehe kiedy zmotywuję się do ćwiczeń? masakra jestem leniem :P
  • awatar motywujeszskarbie: Ah też nie umiałam sie doczekać . Moi znajomi i rodzina zauważyli że schudłam zanim Ja
  • awatar Romantyczna dusza: Ja też trzymam kciuki :) Powodzenia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (116) ›
 

 
Takie proste danie, ale takie smaczne, mam na myśli Spaghetti. Wieczór zjadłam obiad we włoskiej restauracji i zjadłam prosty ale pyszny posiłek!. Spaghetti popruszone serkiem Ricotta plus winko półwytrawne, było naprawdę smacznie! Zachęcam!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (37) ›
 

 
Witam Was Kochani
Dwa dni temu nie pisałam bo miałam gości.
Waga stoi jak na razie, moj wielki sukces to to, że na imprezie nic nie jadłam i spodnie spadają w końcu!!!. Lodówkę zamknęłam na zawsze, szczególnie wieczorami Próbuję gotować, żeby nie zwarjować,samym zapaszkiem się nasycam. Od jutra kilka dni nic nie jem.Muszę bo czuje się ociężała. Cholera zrobiłam sobie zdjęcia abym miała porównanie .Jak się zobaczyłam to myśląłam, że zemdleje, to mi się słabo zrobiło! .Tylko tłuszczyk!!!!!!!!!!!!!!. Przeglądając wasze obrazki to porównując się do was jestem tłuściutką dużą porcją frytek.No ale to moja zasługa.
  • awatar Miła Patrycja: super zapraszam do mnie ?
  • awatar FanFunMakeup: głodówka to moim zdaniem nie rozwiazanie. a niestety najproszy sposób na efekt jojo. Tylko zrównoważone regularne posiłki mogą wrócić do odpowiedniej wagi i utrzymania jej. niestety większość z nas nie zadaje sobie z teg sprawy :) Pozdrawiam M.
  • awatar `Marzeniami sięgnąc nieba..: oj spokojnie możesz mi oddać parę kilo jeśli Ci tak przeszkadzają :) ja mam problem zupełnie odwrotny :) przytyć bym chciała, ale nie da radu :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (42) ›
 

 
Dzisiaj wstałam wcześniej a to z powodu, żeby zdążyć ze śnaidaniem, ale zrobiłam sobie zdrowiutką kanapkę na na drogę. Dzień wcześniej w sklepie kupiłam kilka plasterków wędzonego łososia, dodałam do niego razowego chleba, do tego można pododawać swoich ulubionych warzyw jak pomidor, świeży szpinak, dymkę, a nawet awokado, taka bomba zdrowych tłuszczy pozwoli ci zatrzymać energię do późnego obiadu!
 

 
Szkoda, ale nie każdy jest zwolennikami ryżu. A szkoda, bo szczególnie ten brązowy ryż jest zdrowy i małokaloryczny, wiem, że trzeba umieć odpowiednio go przygotować, żeby móc się nim delektować! Ja przyrządzam z kurczakiem, pomidorem, groszkiem i kukurydzą. Mniam Maniam!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (23) ›
 

 
W weekend jak zawsze trzeba coś porobić i często kończy się imprezą. Jest super!. jedynie co niestety o czymś ważnym nie pamiętałam, zamiast delektować się kieliszkiem wina, pochłonęlam cały kufel piwa i oprócz tego zjadłam 3 kawałki pizzy. Ciężko będzie powrócić do do diety po takiej fecie.
  • awatar ambition: a dla mnie weekendy to zajebista sprawa. wtedy dużo jem , dużo piję , są % a później jak muszę się zważyć to zawsze waga pokazuje dużo mniej kg niż przed weekendem . Jestem szczęściarą ;p
  • awatar Psycho Love ♥: Po co się odchudzać, każdy jest chudy o3o + Zapraszam do mnie c: BĄDŹ CARITAS'EM
  • awatar ROCHELE: Weekendy sa dla mojej diety zabójcze. Zawsze jakieś spotkania ze znajomymi lub odwiedziny i wtedy najczęściej jem słodkości, a potem zamiast to jakoś "odćwiczyć" to jem więcej, bo jak juz zjadłam to mam poczucie klęski w diecie i załamkę. Bardzo to dla mnie trudne w diecie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

 
Dwujajeczny omlet z pieczarkami i szpinakiem tworzy bogate w białko danie . Jajka są jednym z niewielu białek kompletnych , ponieważ zawierają one wszystkie osiem aminokwasów i musimy spożywać jeden gram białka na kg masy ciała dziennie, smacznego
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (38) ›
 

 
Ciężko jest się zmobilizować! Podczas pierwszych dystansów myślałam, że wyzionę ducha po 5 minutach, ale co każdy bieg naprawdę było coraz łatwiej i przyjemniej. Mogę powiedzieć, że biegam, nie było łatwo,, ale było warto- czuję się jak nowonarodzona Czasem teraz bywa ciężko, ale wtedy patrzę na ten super motywator haha:
 

 
Jabłko i masło orzechowe to zdrowa zakąska - szczególnie przed snem. Pełna błonnika, stosunkowo niedużo kalorii i cukru, a masło orzechowe zdrowe tłuszcze i białko, które chroni nas przed skokami cukru we krwi, jabłka mają dużo przeciwutleniaczy.To moja obowiązkowa kolacja .
 

 
Regularne ćwiczenia nie muszą znaczyć dni w w fitness klubie. Jeśli baedzo chcesz pozbyć się nadwagi czy polepszyć formę, masz dużó do wyboru jak bieganie, sporty wodne, rower. Wybierz formę aktywności odpowiednią dla ciebie , a spalanie kalorii będzie dla ciebie proste.


W dążeniu do poprawy kondycji pomogą regularne ćwiczenia, lecz najważniejsze to, by być aktywnym. Właśnie zwykły codzienny ruch pomaga spalić ekstra kalorie. Wybieraj schody zamiast windy. Zaparkuj auto kilka domów dalej. Gdy oglądasz jakiś serial nie używaj pilota.

Rozgrzewka jest bardzo ważna, dzięki której nie musisz obawiać się kontuzji. Po ćwiczeniach nie zapomnij o rozciąganiu mięśni, co może cię ustrzec przed bolesnymi zakwasami.


Jogging


Nie dziwi mnie to, że wiosną ścieżki wypełniają się chetnymi biegającymi. Bieganie pomaga spalić kalorie -aż do 500 kalorii przez 30 minut, jednocześnie działając na mięśnie nóg, pośladków i brzucha, jest to sport dla każdego. Nie musimy się przejmować żadnym wyposażeniem poza odpowiednimi butami. Nie musisz też od razu pokonywać jakiś wyścigów długodystansowych zacznij spokojnie, od niedługich dystansów : trzy kilometry, gdy ci ciężko przerywaj bieg marszem. Możesz wybrać każdą porę dnia, ale pamiętaj, że im wcześniej odhaczysz trening , tym mniejsza możliwość, że w ciągu dnia z niego zrezygnujesz.


Pływanie


Basen jest dla płci męskiej o wiele mniej uciążliwy niż dla pań. Omija ich zmywanie makijażu i układanie włosów zajmuje panom na pewno tylko chwilkę. Pływanie jest ogólnorozwojowym treningiem i jest zdrowe dla układu ruchowego. Przez 60 minut intensywnych ćwiczeń na basenie można spalić nawet do 500 kalorii. Żeby zobaczyć szybkie efekty pływania bądź na basanie dwa a nawet trzy razy w tygodniu.


Siłownia



Wbrew pozorom, na siłowni nie bywają wyłącznie umięśnieni sportowcy bez grama tłuszczu. Można znaleźć sprzęt do treningu aerobowego i sprzęt do ćwiczeń siłowych, który pozwoli podczas jednej sesji zająć się spalaniem tłuszczu i pracą nad rozbudową mięśni.
Mimo, że wstęp na siłownię jest drogi, najczęściej cena obejmuje także wskazówki profesjonalisty.


Fitness



Większość panów nie jest przekonych do fitness, co wydaje się dziwne. Są tam przecież nie tylko żeńskie klasy. Przykładowe ćwiczenia , które też są przeznaczone dla mężczyzn to ćwiczenia ze sztangą lub spinning. Mężczyźni, którzy nie mają oporów naprawdę mogą z takich klas skorzystaćtroszkę poczucia humoru i można przełamać stereotypy!


Jazda na rowerze



Rower może być nie tylko idealną formą aktywności, ale też formą na zabićie nudy w ciepłe dni. A tym bardziej, że wiosna już nas w końcu odwiedziła.
 

 
1. Zaakceptuj siebie, swoje ciało, swój wygląd, nie stawiaj sobie za wzór kościste chudzielce.

2. Na początku określ sobie upragnioną wagę i realny termin, by ją zdobyć.

3.Nie zapomnij, że zrzucone kilogramy mają dodać ci urody i zdrowego wyglądu.

4. Uprawiaj sport minimum kilka razy na tydzień przez trzydziestu minutach ( po 20 min twoje ciało zaczyna pozbywać się tkanki tłuszczowej).

5. Wybierz sobie właściwy zestaw ćwiczeń (aerobik, ćwiczenia z ciężarkami, pływanie, ćwiczenia w domu, jazda na rowerze, rolki).

6. Jeśli sportowe czynności zaczynają cię denerwować, zmień je.

7. Ćwiczenia siłowe pomogą ci zrzucić nadmiar tłuszczu.

8. Codzienna aktywność przyspiesza metabolizm.

9. Wypijaj dużo wody. Możesz do wody dodać plasterek cytryny, grejpfruta lub pomarańczy.

10. Zapomij słodkich gazowanych napojów.

11. Posiłki miewaj co 3 godziny, jednak malutkie porcje.

12. Unikaj podjadania chipsów, ciastek i innych smakołyków.

13. Miej zawsze pod ręką twój ulubiony suszony owoc (śliwka,daktyle, jabłko).

14. Spożywaj owoce i warzywa one polepszają pracę przewodu pokarmowego.Zwiększ ich ilość w jadłospisie.

15. Kończąc jeść wstawaj zawsze z lekkim uczuciem głodu.

16. Jedz zdrowo i nietucząco. Nie gotuj tłustych potrawy.

17. Kładź się spać z pustym żołądkiem.

18. Dzień zaczynaj od śniadania.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (52) ›
 

 
Ale dopadł mnie jakiś wirus i zrobił swoje
Tyle dni bez gimnastyki, rolek tylko leżenie pod kołdrą i szamanie byle czego, jeszcze na dodatek przyjaciel przynióśl mi paczkę cukierków na dobry humor
 

 
Początek ostatniego dnia tygodnia pracy zacznij od jajecznicy z fetą. Jak lubisz to możesz dodać też pomidorka! Cukry o niskim indeksie glikemicznym uwalniają energię w organizmie wolniej niż węglowodany o wysokim indeksie i to utrzymuje stały poziom energii cały czas. Pożegnaj się z tym z nagłym spadkiem energii, to śniadanie będzie najlepsze
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Śniadanko z awokado, pomidorów i bazylii na chrupiącym toaście z odrobiną zdrowego oleju, kwasy omega-3 posiadają właściwości przeciwzapalne i zapewniają uwalnianie stałej porcji energii. To danie jest przepyszne, można je schrupać na kolację też
  • awatar Gość: Kocham awokado mogłabym jeść ciągle :) i we wszystkim, na kanapce, w sałatce w sushi a nawet koktajl :) mniammmm POZDRAWIAM i gratuluje świetnego bloga :* xxx
  • awatar Gość: ciekawe aż se zjem PS ile kosztuje avokado ?
  • awatar fuckin' perfect: Świetny blog! ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

 
Ciężko się przyznać, ale dałam się ponieść, ale coś było silniejsze ode mnie. Od rana chyba nie usiadłam nawet, nie przygotowałam sobie nic na drogę i i obiad zjadłam w słynnym fast foodzie czyli hamburger, frytki i cola, tak łatwo jest się skusić
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (19) ›